loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ بسیار زیبای علی اصحابی بنام فانوس

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 2067 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (3)

  اهنگ بسیار زیباو شنیدنی  علی اصحابی بنام فانوس

عکس های لایت

 

یه فانوس یه شبگرد
یه دل یه کوچه ی سرد
دارم پی ت میگردم
تو خوب باش و برگرد

 

آخه تو دنیايِ منی
آخه تو رویای منيِ
منی صدای تب داره منی
یاره منی کاره منی تو

آه از خلوت ِ من
آه از دل کندن ِ تو
سراغی از من بگیر
از من دل نکن نرو

♫♫♫

یه فانوس یه شبگرد
یه دل یه کوچه ی سرد
دارم پی ت میگردم
تو خوب باش و برگرد

آخه تو دنیايِ منی
آخه تو رویای منيِ
منی صدای تب داره منی
یاره منی کاره منی تو

آه از خلوت ِ من
آه از دل کندن ِ تو
سراغی از من بگیر
از من دل نکن نرو

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید

 

 برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهام در تاریخ 1395/03/23 و 5:51 دقیقه ارسال شده است

با سلام
سامانه تبلیغاتی می پاپ آپ این امکان را به شما می دهد که از بازدیدکنندگان سایت خود به راحتی درآمد قابل توجه ای کسب نمایید.
مزیت سامانه تبلیغاتی می پاپ آپ :
پشتیبانی قوی و 24 ساعته
آمار دقیق و حرفه ای از بازدیدها و درآمد همراه با سرعت و امنیت بسیار بالا
پرداخت تا سقف 120 ریال به ازای هر IP ( شمارش 100 درصد آی پی ها )
پرداخت 10 درصد از درآمد زير مجموعه ها (مادام العمر)
امکان خرید پاپ آپ (سفارش تبلیغات) با بهترین کیفیت، بالاترین بازدهی و ارزانترین قیمت
واریز مبالغ درخواستی کمتر از چند ساعت
محاسبه پاپ آپ بدون هیچ وقفه ای (0 ثانیه)
شمارش تمامی آی پی های ایرانی، خارجی و حتی آی پی های پراکسی
افزایش نرخ برای کاربران ویژه
پیش پرداخت آی پی ها به صورت ماهانه برای سایت های پر بازدید
http://mepopup.ir/ref:4

این نظر توسط بنان سیستم در تاریخ 1394/07/22 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

چند سایت در یک سایت!!

مگه داریم؟؟!مگه میشه؟؟!

یه سر به سایت زیر بزن خودت میفهمی:

www.banansystem.ir

باحال ترین و بروزترین سایت های ایرانی تو اون سایت جمع شدن!

شما هم میتونید سایت خودتون رو توش ثبت کنید(از تماس با ما) تا بازدید شما هم بیشتر بشه

با تشکر
پاسخ :


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام