loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی کی فکرشو میکرد

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3057 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (4)

 

 

قسمتی از متن اهنگ

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

هر جوری بگی میشم فقط پیشم بمون

نگو می خوای بری نگو دوست ندارم

اشک چشمم و ببین ، ببین چه حالیم

میخوام سرم رو باز، رو شونه هات بذارم

انگاری تموم اون روزای خوبمون تمومه داری میری

اون کیه داری میری به جای دست من دست اونو بگیری

اونی که عاشقی رو یاد من داده داره میره

نمی دونه کسی به جای من براش نمی میره

آخه کی فکرش و می کرد یه روزی خسته شه ازم

داره میره نمی دونه دیگه نفس نمی کشم

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیامک در تاریخ 1395/01/07 و 2:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ خوبی داری
اگر دوست داری که بازدیدکنندگان خودت رو به پول تبدیل کنی و کسب درامد کنی پیشنهاد میکنم سایت نت پاپ آپ رو تست کنی

کمترین میزان برداشت رو هم این سایت داره یعنی فقط 5000 تومان

بهترین فرصت رو از دست ندی

این نظر توسط مهسا صادقی در تاریخ 1394/09/27 و 2:04 دقیقه ارسال شده است

سلام.وقت بخیر.
لطفا از بلاگ من هم بازدید کنید و اگر اظهار نظری در خصوص سایت دارید حتما ارسال کنید.
در صورت تمایل میتوانیم در خصوص انتقال و ساخت محتوا همکاری داشته باشیم.
با احترام

این نظر توسط سخن بزرگان در تاریخ 1394/08/03 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)

این نظر توسط ahra joon در تاریخ 1394/03/01 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی عزیزم؟
چه وب سایت زیبایی داری ,من ه عاشق سایتت شدم جدی,خیلی حال کردم باهاش.
میشه بیای به منم سر بزنی؟تروخدا بیا,ببین قسمت دادما☺!
(من قول میدم هر روز بیام)
بیا تبادل لینک هم بکنیم..
مرسی منتظرتمااا
پاسخ : باشه میام


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام