loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ زنجیر عشق از سعید اسکندری

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 6316 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ا هنگ فوق العاده احساسی و عاشقانه  زنجیر عشق از سعید اسکندری


پوستر جدید مجید خراطها

چی بلا سرم اوردی رفتی و شدم بیچاره

نه دیگه حسی نداری قلبم شده تیکه پاره

تو سکوت شب نشستیم شوق پروازی ندارم

غم سنگینت رو قلبم برم و تنهات بذارم

 

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید

میگی که دوسم نداری من برم از روزگارت

برم وتنهات بذارم تا تو بری پیش یارت


کجا کجا کجا برم من زنجیر عشقت به پامه

یه دل شکسته گریون خیال تو همش باهامه

چی بلا سرم اوردی این شده حال و روزم

سروسامونی ندارم باشه من به پات میسوزم

وقتیکه گریه میکردم خنده اومد سراغت

گریه هام خنده داره لعنت به اون مرامت

میگی که دوسم نداری من برم از روزگارت

برم وتنهات بذارم تا تو بری پیش یارت

کجا کجا کجا برم من زنجیر عشقت به پامه


یه دل شکسته گریون خیال تو همش باهامه

 


برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام