loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ این چند روز که رفتی پاییز شده بهارم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4018 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (2)

اهنگ فوق العاده احساسی وشنیدنی

این چند روز که رفتی پاییز شده بهارم

خواننده و اسم  این اهنگ نامشخص است

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنند نظر یادتون نرهخجالت

 این چند روز که رفتی پاییز شده بهارم
یادم میاد که  روزی تو بودی در کنارم میخوام

******************

که امشب بیای بازم بیای تو خوابم
بیا بیادتم من بیا در انتظارم ای گل سرخ


*******************

زیبا منتظرت میمونم پرنده قشنگم
بیا تو اسمون بیا به من بفهمون فراموشم نکردی

بگو به من بگو به من بگو که بر میگردی

*******************
خدا نیاد  روزیکه دیگه  نخواد من دیگه ببینه
اون روز اخر مگه اره همینه اگه خبر ندی به من
خودم میام دنبالتو فقط میخوام
پیدات کنم فقط بپرسم حالتو

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید...

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اناهیتا در تاریخ 1394/03/01 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

این کیه دیگه چ می دونیم این کی هست خودت نمی دونیشکلک)=))
پاسخ : نوچ.خخخخخخخهههههه

این نظر توسط fun20 org در تاریخ 1394/02/17 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا عابد
اگه مایل به تبادل لینک بودی
ما رو با عنوان:جوک,اس ام اس,جک,عاشقانه,طنز,جک جدید,خنده دار
و ادرس:http://www.fun20.org
لینک کن
و یا از قسمت تبادل هوشمند اتوماتیک لینکتو ثبت کن و یا توی نظرات بگو که لینکت کنیم

خوش حال میشیم که هر روز هم بیای تو وب و اگه هم دوست داشتی توی وب فعالیت کنی
هر ماه کارت شارژ میدیم به کاربر برتر

موفق و پیروز باشی
پاسخ : لینک شدی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام