loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ عشق سه ساله از نیما زئوس و ماهان حاجی خانیان

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3605 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده  غمگین و عاشقانه عشق سه ساله با صدای نیما زئوس و ماهان حاجی خانیان

پیشنهاد برای دانلود

چیه چیه تو خودتی باز دلت شکست نه
بازم کمرتو شکست اینا کارشون همینه
همه خوشحالان و شادن منم دلم تیکه و پاره است
دیگه وقتش بمیرم این عروس عشق سه سال است
چشمام افتاد توی چشماش بی هوا اشکم در اومد
این عروس عشق منه ای خدا صبرم سر اومد
دستاشون تو دست هم بود آخه چقدر غصه میخوردم
چشمای ناز و قشنگش نمیدید داشتم میمردم
وقتی این صحنه رو دیدم رفتم جای همیشگی
انقده داد زدم گفتم خدا تقاصمو بگیر
گفتم منو بکش یا عشق مو پس بده بهم
دلم داره آتیش میگیره حق بده بهم
اینه دیوونه ها زدم تیغ و به شاه رگم
افتادم رو زمین گفتم اینه لیاقتم
من دوست داشتم کاش میگفتم
دسته گل عروسیتو بذار سر قبر من
من به خوشبختیت خوشم تو به مرگ من

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام