loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ بد بیاری از ارش دلفان

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 5848 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (2)

ما که بختمون از اول  بخت بد بیاری بود
آخر روزهای خوبمون  که گریه زاری بود
روزهای بد میرن و  روزهای بدتر میان
از دل غم زده من  نمی دونم چی می خواد
روزگارچرخید و من  اسیر درمان شدم
توی بدبیاریها  راهی زندان شدم
خلاصه ای روزگار  خنجرتو به ما زدی
ولی من با این غزل
میگم که اشتباه زدی
حالا اشک خون به چش
اینو واست می خونم الهی دستت بشکنه
که خنجرت خورد به جونم
الهی دستت بشکنه
که خنجرت خورد به جونم

 

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضااحمدی در تاریخ 1394/04/18 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

خوب بود اما در دل آدم نمی نشست.
پاسخ : عه چرا

این نظر توسط علیرضااحمدی در تاریخ 1394/04/18 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

خوب بود اما در دل آدم نمی نشست.
پاسخ : ؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام