loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ رضا نیک فرجام (مادر پرستار دلم)

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 177276 شنبه 12 اسفند 1396 نظرات (37)

***حتما دانلود کنید***

« پــیــشـنـهاد ویــژه »
تــقـــدیــم بــه هــمــه مـــادرای دلــسـوز و مــهـربـون :)

کد پیشواز
44113483 مادر رضا نیک فرجام
 

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید

 

سلطان غم ، چشم و چراغم مادر

تنها گل گلزار باغم مادر
بعد از خدا تنها امیدم مادر
من با دعایت روسفیدم مادر
مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم 
در قلب من این آرزوی آخر است
گویند بهشت در زیر پای مادر است
ای وای من قدر تو را نشناختم 
من را ببخش تنها به خود پرداختم 
مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
تو با بدی ام ساختی و سوختی 
تنها چراغ خانه را افروختی
هر جمعه ها چشمت به قاب جاده ها 
شاید بیاید ام یجیب جاده ها 
مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
کسی که تا همیشه پای من سوخت 
چراغ خانه سرد من افروخت 
شبی که سر به بالین تبم من 
زمین و آسمان یکجا به هم دوخت 
مادر تویی دار و ندارم مادر
بعد از تو من دیگر چه دارم مادر 
ای گریه ات پشت و پناهم مادر 
من با دعایت روبه راهم مادر 

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم 

 

 

دانلود  

 

عضویت در کانال کلیک کنید

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط samaneh در تاریخ 1395/02/07 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه خواهش کنم موسیقی بی کلام این اهنگ و بزارین واقعا عالیه ممون

این نظر توسط معین در تاریخ 1395/01/28 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

سلام کد پیشواز همراه اول این آهنگ چیه

این نظر توسط مناهل در تاریخ 1395/01/19 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

این شعر زیبا سرود ماهست

این نظر توسط حجت در تاریخ 1395/01/18 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی کد سلطان غم چشم وچرا غم مادر روبه این شماره بفرستید09389743736

این نظر توسط کاروان در تاریخ 1394/11/28 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود دمتون گرم

این نظر توسط hosein در تاریخ 1394/11/12 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از اهنگ زیبایتان چجوری میشه یه اهنگ بدون کلام این اهنگ دسترسی پیذا کنم
پاسخ : سلام ممنون نمیدونم

این نظر توسط امیر همتی در تاریخ 1394/11/06 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

دمتووووووووووووووووووووووووووووووووووون خیلی عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود دوست دارم بااین گریه کنم

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/11/06 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

mer30 az ahangeton mer30 khili zibast

این نظر توسط زینب در تاریخ 1394/11/05 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

واقعا آهنگ مادر زیبا بود خیلی از شما متشکرم.
پاسخ : ممنون

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/11/03 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

عالیه خیلی خوب بود مرسی خاک پای همه ی مادر ها هستم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام