loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دنلود آهنگ خداحافط از علیرضا روزگار

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 634 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

آهنگ غمگین و احساسی عاشقانه خداحافط از علیرضا روزگار +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دنلود آهنگ خداحافط از علیرضا روزگار

نمیگم بت خداحافظ ازم ردشی به آسونی

به چی دلخوش کنم من بعد تو که پیشم نمیمونی

نمیگم بت خداحافظ که برگردی ز تصمیمت

غم و دادی به آغوشم خوشیهات باشه تقدیمت

بذار با حس دلتنگی فراموشت کنم دیگه

کنار هم نشد باشیم باید رد شیم ز همدیگه

نگاهت روبه روت باشه نبینه اشک چشمامو

نمیگم بت خداحافظ نمیذاره خدا تنهام

خداحافظ خداحافظ تمام خاطرات من

حرومت خاطرات تو حلالت خاطرات من

برو این بهتر راهه خدا پشت و پناه تو

همش تقصیر تقدیره نبود چیزی گناه تو

فقط تو لحظه رفتن نگاهت رو به روت باشه

نگو چیزی نزن حرفی همه حرفت سکوت باشه

 

دانلودآهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام