loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ گلایه از احمد صفایی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 521 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده غمگین احساسی و عاشقانه گلایه از احمد صفایی +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

یکم گلایه لازمه واسه همه شکستنات

بسه دیگه خسته شدم از این بی موقع رفتنات

احساسی که له میکنی دیوونه ماله خودته

کسی که میگذری ازش بدجوری غصه خورته

تو میبری زندگیمو با رفتنت به حاشیه

صحبت دیوونگی نیست صحبت تو نباشیه

نذار که بی اراده باز گریه کنم جلو همه

برایه این حاله خراب یکم گلایه لازمه

 

بذار گلایه بکنم اشکامو تو سرم نزن

گذشتن از اون عاشقی واسه تو آسونه نه من

بذار مجازاتت کنم به جرم بی مرامیات

باید بمونی پیشه اون کسی که میمیره برات

تو میبری زندگیمو با رفتنت به حاشیه

صحبت دیوونگی نیست صحبت تو نباشیه

نذار که بی اراده باز گریه کنم جلو همه

برایه این حاله خراب یکم گلایه لازمه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام