loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود نوحه کربلا خونمه از جواد مقدم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 574 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

نوحه بسیار زیبا وشنیدنی کربلا خونمه از جواد مقدم+متن نوحه

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود نوحه کربلا خونمه از جواد مقدم

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

كربلاخونمه، از چی دل بكنم

حق دارم كه بگم، با تو هم وطنم

بارون ِ بارون،چشمای گریون

این شبا گریه عادتم شده

توی رویاشم،كربلا باشم

برای یكی دو ساعتم شده

خیلی بی تابم،نكنه خوابم

حالا كه دیگه نوبتم شده

واااكرببلا،واااكرببلا

$$$$$$

باز ببین اومدم، با یه چشمای خیس

جزو گریه كُنات، اسمم و بنویس

من و اشكام،همین و میخوام

كه اینا یادگاری میمونه

مامیریم اما، از ما تو دنیا

یه دنیا بی قراری میمونه

باتومیدونم، دل دیوونم

تو پاییزم بهاری میمونه

بارون ِ بارون،چشمای گریون

این شبا گریه عادتم شده

توی رویاشم،كربلا باشم

برای كی دو ساعتم شده

خیلی بی تابم،نكنه خوابم

حالا كه دیگه نوبتم شده

واااكرببلا،واااكرببلا

$$$$$$$

دنیامیگذره و فكر آخرتم

با تو شك ندارم، غرق مغفرتم

عشق تو پاكه، شكر خداكه

تو هیئت تو سینه زن شدم

اگه گداتم، از نوكراتم

از كرم امام حسن شدم

غم تو خوردم آخرش مردم

با پیرهن سیاه كفن شدم

 

دانلود با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام