loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ ایمان هستم یک معتاد از ایمان نولاو

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 798 پنجشنبه 14 بهمن 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده غمگین احساسی و ایمان هستم یک معتاد از ایمان نولاو+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ ایمان هستم یک معتاد از ایمان نولاو

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

یمانم یک معتاد پاکه پاکم دو ساله، همه چی رو بهت میگم اگه بغضم بزاره

مصرفم نه تریاکه ؛ نه شیشست نه الکله، فقط هیچوقت نمیزاشتم ابروهاشو خم کنه

اگه اینجام و منم بستریم بینه اینا، موقع انتخابم چون نداشتم چشمه بینا

اومدم اینجا واسه ی سرعقل اومدنم، که وقتی به سرم زد  خط نندازم رو بدنم

معتاد چشاش بودم  معتاد لبخنداش، هر مدارایی بگی عاشقونه کردم باش

معتاد شبایی که ؛ من رو میخوابوندش معتاد لهن و صدای لطیف و آرومش اعتیاد داشتم به اس ام اسایی که میداد

با نوع نوشتنش بهم میفهموند چی میخواد؛ معتاد موهاش بودم که میکردم بازی باش

بی وفا اصلا یه نوع آرامش خاصی داشت خلاصه بی وفا ؛ تو که میدونستی من به عشقت معتاد بودم

د آخه بی معرفت ؛ معتاد رو که یک شبه ترکش نمیدن؛ راستی ؛ توی این مدتی که نبودم ، اسمم که یادت نرفته؟؟؟

 

به زودی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام