loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4425 پنجشنبه 21 بهمن 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده عاشقانه و احساسی دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دیونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی
آخه تو میدونی بامن نمونی آرزومو میدزدی
خرابم میکنی بوسم میکنی رو لبام می باری
منم منتظر نگات میشینم تا از عمق چشات بغضو بچینم می شینم پای حرفهای یه رنگت

میشم مرهم زخم دل دورنگت اگه یه روزی بری تو تنهام بذاری تو با خاطرات خفتتبا حرفهای نگفتت

میکنم از همه کنج دلم تنها میمونم اگه یکیو دیدم دوستم دارم هیچی ندونم


 اگه یه روزی بری تو تنهام بذاری توبا خاطرات خفتتبا حرفهای نگفتت

یه بوسه از لبات

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

برچسب ها دانلود آهنگ آخه تو میدونی با من نمونی آرزومو میدزدی , اهنگ قاپمو میدزدی , دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی , دانلود آهنگ دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی , دیونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی , دانلود آهنگ خرابم میکنی بوسم میکنی رو لبام میباری , دانلود آهنگ خرابم میکنی بوسم میکنی , دانلود آهنگ منم منتظر نگات میشینم , دانلود آهنگ دیوونه میکنی منو , دانلود آهنگ مسعود مالمیر , دانلود آهنگ قاپمو میدزدی , دانلود آهنگ مسعود مالمیر دیوونم میکنی , آهنگ دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی , اگه یه روزی بری تو تنهام بذاری توبا خاطرات خفتتبا حرفهای نگفتت , آهنگ اگه یه روزی بری تو تنهام بذاری توبا خاطرات خفتتبا حرفهای نگفتت , آهنگ اگه یه روزی بری تو تنهام بذاری تو , آهنگ می شینم پای حرفهای یه رنگت میشم مرهم زخم دل دورنگت , می شینم پای حرفهای یه رنگت میشم مرهم زخم دل دورنگت , میکنم از همه کنج دلم تنها میمونم اگه یکیو دیدم دوستم دارم هیچی ندونم , آهنگ میکنم از همه کنج دلم تنها میمونم اگه یکیو دیدم دوستم دارم هیچی ندونم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام