loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ابد یک روز از ارشاد

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 739 جمعه 22 بهمن 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده غمگین احساسی و عاشقانه ابد یک روز از ارشاد+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

پیش اون لباساتو اشکمو در آوردی
گفتی میمیریم برات خوب دیگه برام مردی
خستم از تو و از این عشقای یک روزه
گفته بودم عشق من ابد و یک روزه
ابد و یک روز یعنی یه روز بعد مردن
یعنی عاشقش بودم کلی ازش ضربه خوردم
زمونه زد تو گوشمو عشقمو بد بردش
گفتی تا ابد باهاتم ابدت خوردش
من یه بچه پایین تو بچه شمال شهر
انتظاریم نداشتم که عشق شما بشم
خیلی پکری

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام