loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ منم اسیر مسیر خنده هات از میلاد محمدی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 7744 سه شنبه 26 بهمن 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا احساسی و عاشقانه و غمگین منم مسیر خنده هات از میلاد محمدی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

کجاست اون عاشقی که به جای دل کوه میکند

به عشق شیرینش بود کی اونجوری جون میکند

مجنون شدم از عشق تو اما تو لیلی نیستی

 به من حقیقتو  بگو  زیبای من کی هستی

نمیخوام از دست بدمت قلبمه پا بنده غمه

تو جاده ی عاشقیمون پاتو  بزار برو دارمت

 

منم مسیر خنده هات ماتم از اون کیش نگات

تو سینه  آروم نداره،قلبمه میمیره برات

 

بمون تا زندگیمون بهار شادی باشه

اون که حسود ما شد الهی رو سیاه شه

صدام داره جون میگیره برای خوندن چشات

میپیچه تو گوش و دلم زمزمه ی ناز صدات

ستاره بارون میشه آسمون عشقم تا ابد

خدا منو یاری بکن آخر نشه بد

 

منم مسیر خنده هات ماتم از اون کیش نگات

تو سینه  آروم نداره،قلبمه میمیره برات

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام