loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ ای جان از حامد همایون

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 708 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا احساسی عاشقانه و  ای جان از حامد همايون+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ ای جان از حامد همایون

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مذراجعه کنید

ای جان قلب منه آشفته ی دلداده مرنجان
ای جان دستی بزنو گردش تقدیر بگردان ای جان
ردی خبری پیک امیدی بفرستم
تا کور شود چشمه ی تاریک حسودان
دلبرا جان جان جان جان
مطربا وای وای وای وای
های من هی هی هی هی
هوی من های های های های

یا رب به سمت من یارم روانه کن صبرم به سر رسیده

با من بگو بگو از راز قلب او رنگ از رخم پریده
وای از شبی که بی یادش سحر شود هرگز چنین نباشد
با تار گیسویش دامی به وسعتم برقا وطن تنیده

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام