loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ دیوونگی از حامد همایون

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 330 پنجشنبه 19 اسفند 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی دیوونگی از حامد همایون+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ دیوونگی از حامد همایون

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دیوونه ی چشمای مشکیتم دیوونگی هم عالمی داره

چشمای تو افتاده به جونم دست از سر من برنمیداره

دور از تو قلبم خیلی آشوبه بودن کنارت خیلی جذابه

اونقد ماهی که شبا مهتاب وقتی تو میخوابی نمیتابه

خوشبوترین عطری که میشناسم بوی نم بارون رو موهاته

از چی بگم وقتی که میدونی دنیای من مابین دستاته

خوشبوترین عطری که میشناسم بوی نم بارون رو موهاته

از چی بگم وقتی که میدونی دنیای من مابین دستاته

دیوونه ی چشمای مشکیتم دیوونگی هم عالمی داره

چشمای تو افتاده به جونم دست از سر من برنمیداره

وقتی نگاهم میکنی انگار از کنج پلکت قند میریزه

من پیش تو آروم آرومم هر ثانیم از عشق لبریزه

 

خوشبوترین عطری که میشناسم بوی نم بارون رو موهاته

از چی بگم وقتی که میدونی دنیای من مابین دستاته

خوشبوترین عطری که میشناسم بوی نم بارون رو موهاته

از چی بگم وقتی که میدونی دنیای من مابین دستاته

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام