loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ تورو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 497 دوشنبه 25 تیر 1397 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده  هوس از علیشمس+متن آهنگ

پیشهاد می کنم حتما دانلود کنید

متن آهنگ هوس عاشقی از علیشمس

چی فکر کردی با خودت گذاشتی تنها منو
تو بردی اما نرو
نیاز دارم من بهت هنوز دوست دارم تورو
تو بردی اما نرو
تورو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم
نه نرو حالا که بغض توی گلومه و دلم شده بچه یکم
تورو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم
نه نرو حالا که بغض توی گلومه و دلم شده بچه یکم
تکست آهنگ علیشمس هوس عاشقی

هستی هنوز
تو آسمون دلم رنگین کمون
کیه پیشته شدی جوگیر پهلوش
ها؟
عشق من که انقد بدبین نبود
نرو میرسی بری به تهش
چی؟
پیشِ خودت چی فک کردی
نداره ارزش واسم کل زمین
نباشی همیشه باختم تو ببری
بودیم ما دوتامون بغل هم
همیشه تک
ندیدم جایی من شبیه تو
ندیدی جایی تو شبیه من
واسه هر کی هر چی هستم
واسه ی تو بودم علی فقط
همیشه من
همیشه من
کجا تنهایی میری دلم مونده پیشِ تو
تو بردی اما نرو
واسم سخته رفتنت با این دلتنگی نرو
هنوز دوست دارم تو رو
تورو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم
نه نرو حالا که بغض توی گلومه و دلم شده بچه یکم
تورو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم
نه نرو حالا که بغض توی گلومه و دلم شده بچه یکم

 

دانلود آهنگ هوس عاشقی از علیشمس با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام