loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ عادتشه بیاد دلبری کنه بره رد کارش

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 493 چهارشنبه 10 مرداد 1397 نظرات (0)

آهنگ جدید و شاد عادتشه بیاد دلبری کنه بره رد کارش(نگاه خاص از علیرضا پویا)+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ شاد،دانلود آهنگ جدید ،دانلود آهنگ شاد برای ماشین،دانلود آهنگ 97

عادتشه بیاد دلبری کنه بره رد کارش
میدونه که دلم عاشق دلشه وصله به حالش
میلرزه دله هر کسی که رد میشه از کنارش
نمیدونم اگه نباشه دلو میکنم چیکارش
دلم واسه دلش پر میزنه گیر نفساشه
میخوام بمونه عاشق دلمو همیشگی باشه
میدونه دلم جوره با دلش و همجوره پاشه
زندگی من وصله صدای خنده هاشه
میمیره دلم واسه تو
واسه اون نگاه خاص تو
همون میشم که تو دوست داری
واسه دل حساسه تو
عشق من تو این رابطه
حسم به دلت ثابته
گفته بودم که مال همیم
از روز اول یادته
از روز اول یادته

انقد نذار سر به سرمو ناز و اداهاتو کمش کن
آخ که دلم زد به سیم آخر حالا بیا جمش کن
میدونی که دیوونه میشم نبینمت حتی یه ساعت
نذاشتی تو واسه منو دل حتی یه خواب راحت
میمیره دلم واسه تو
واسه اون نگاه خاص تو
همون میشم که تو دوست داری
واسه دل حساسه تو
عشق من تو این رابطه
حسم به دلت ثابته
گفته بودم که مال همیم
از روز اول یادته
از روز اول یادته

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام