loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ هر جا که حرف تو میشه با خودم میگم ولش کن

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 716 شنبه 20 مرداد 1397 نظرات (0)

آهنگ جدید هر جا که حرف تو میشه با خودم میگم ولش کن( نه تو نه من) از امیر رشوند +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

Download New Mp3 Music Amir Rashvand – Na To Na Man

هر جا که حرف تو میشه با خودم میگم ولش کن

خاطراتشو لهش کن

چه جهنمی ببین ساختی برا من

که گم کردم بهشتو بهشتو

هر جا که حرف تو میشه یه دفه میلرزه انگار دل من دل من

ببین وقتی که نیستی شدن خاطره هات قاتل من

 کجای قلبمو زدی که هیچکی بعد تو ندید

چی هسر دل من ببین چی اوردی سر از من خیلی عوض شدی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

برچسب ها Download Amir Rashvand Na To Na Man , آهنگ هر جا که حرف تو میشه با خودم میگم ولش کن , دانلود تمام آهنگای امیر رشوند , آهنگ جدید امیر رشوند , دانلود فول البوم امیر رشوند , دانلود جدید ترین آهنگ امیر رشوند , دانلود آهنگ نه تو نه من از امیر رشوند , دانلود آهنگ امیر رشوند نه تو نه من , دانلود آهنگ چه جهنمی ببین ساختی برا من , دانلود آهنگ هر جا که حرف تو میشه یه دفه میلرزه انگار دل من دل من , آهنگ هر جا که حرف تو میشه یه دفه میلرزه انگار دل من دل من , دانلود آهنگ ببین وقتی که نیستی شدن خاطره هات قاتل من , آهنگ ببین وقتی که نیستی شدن خاطره هات قاتل من , دانلود آهنگ کجای قلبمو زدی که هیچکی بعد تو ندید , آهنگ کجای قلبمو زدی که هیچکی بعد تو ندید , آهنگ هر جا که حرف تو میشه با خودم میگم ولش کن خاطراتشو لهش کن , آهنگ آهنگ چه جهنمو ببین ساختی برا من که گم کردم بهشتو , آهنگ هر جا که حرف تو میشه با خودم میگم ولش کنخاطراتشو لهش کن , دانلود آهنگ غمگین جدید 98 , دانلود آهنگ برای ماشین 98 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام