loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ جدید خستم از هوروش بند

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 299 چهارشنبه 24 مرداد 1397 نظرات (0)

آهنگ جدید و غمگین  خستم از هوروش بند+متن آهنگ

Download ahang Hoorosh Band Khastam

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

متن  آهنگ جدید هوروش باند به نام خستم با لینک مستقیم

خستم از این زندگی که منو ول کرده آرزوهای من دیوونه رو زده باطل کرده
خستم بی تو از آدمای شهر کاش تو بودی دستات منو آرومم میکرد
بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا
مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا
مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

آدم شد کسی که تو پا گذاشتی رو گلوش آخر مرد پس زدی عشقشو نموندی پهلوش
فرق داشت تموم روزایی که با تو گذشت حرف داشت این دلی که ندیدی آروم شکست
بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا
مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده
بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا
مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام