loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ زیرهرآسمونی باشی بدون بارونش منم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 1133 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (0)

آهنگ غمگین و عاشقانه زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

چه بارون قشنگی
توام دلت تنگ شد نه
من هنوز باورم نشده رفته
هنوز باورم نشده رفته
بریم عمو حسن

شدی هرشب برام دلیل این بی خوابیام
بهت گفتم بری جات میمونه دلتنگیام
چجوری یادم بره اونهمه حرفای تورو
من هنوز بیادتم تویی که نمیشناسی منو
زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم
این دل دیوونه رو جز تو هیشکی آرومش نکرد
بدتره قبل چشات میکشی من رو با نگات
من هنوز به یادتم تویی که نمیاری به یاد
زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم
این دل دیوونه رو جز تو هیشکی آرومش نکرد
بدتره قبل چشات میکشی من رو با نگات
من هنوز به یادتم تویی که نمیاری به یاد

طلوع صبحو همیشه فس
دوتا دیوونه یه گوشه تو این زمین گرد
یکی از این دوتا امیدوارتر که نمیتونست بسازه با تغییر شکل
دوتا دیوونه که یکی امید داشت
یکی افسرده بود اما یکی رفیق باز
یکی پره استرسو دلیل داشت
یکی حلقش تو دستو یکی نمینداخت
دوتا دیوونه ی سر در گم
دوتا فراری از خونواده از مردم
دوتا زخمی زمین خورده
دوتا یه دنده شدن تو خلوت گم
دوتا دیوونه که دوست داشتن همو
اما واسه همدیگه غرور داشتن
کلی آرزوی خوب ساختن
یکی عوض شد میون راه زود باختن
زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم
این دل دیوونه رو جز تو هیشکی آرومش نکرد
بدتره قبل چشات میکشی من رو با نگات
من هنوز به یادتم تویی که نمیاری به یاد
زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم
این دل دیوونه رو جز تو هیشکی آرومش نکرد
بدتره قبل چشات میکشی من رو با نگات
من هنوز به یادتم تویی که نمیاری به یاد

متن  آهنگ بهزاد پکس به یادتم

یکی با غریبه سخت بر میخورد
یکی همچیو با چندتا برخورد میگفت
یکی آقا بالاسر زور میگفت یکی به جرم گذشته سرکوب میشد
یکی از این دوتا زود خسته شد اونکه از صدجا کند تا وابسته شد
وقتی ادامه راه بسته شد یکی از سر تا ته با داد بست به فحش
دوتا دیوونه که هرچی جون کندن تهش خورد به بن بست هرچی بود قبلا
یکی از این دوتا سرد و زودتر رفت
بی کیفیت شد هرچی زوم کرد اه
دوتا دیوونه که دوست داشتن همو اما واسه همدیگه غرور داشتن
کلی آرزوی خوب ساختن یکی عوض شد میون راه زود باختن
زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم
این دل دیوونه رو جز تو هیشکی آرومش نکرد
بدتره قبل چشات میکشی من رو با نگات
من هنوز به یادتم تویی که نمیاری به یاد
زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم
این دل دیوونه رو جز تو هیشکی آرومش نکرد
بدتره قبل چشات میکشی من رو با نگات
من هنوز به یادتم تویی که نمیاری به یاد

زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم
این دل دیوونه رو جز تو هیشکی آرومش نکرد

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

برچسب ها دانلود اهنگ زیر هر اسمونی باشی بدون بارونش منم این دل دیوونه رو جز تو هیشکی ارومش نکرد , دانلود زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم , دانلود اهنگ بهزاد پکس زیر هر اسمونی باشی بدون بارونش منم , زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم محمد یزدان خواه , دانلود آهنگ زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم ای , ن دل دیوونه رو جز تو هیچکی آرومش نکرد , دانلود آهنگ زیر هر اسمونی باشی بدون بارونش منم , زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم مهراب , دانلود اهنگ ب یادتم بهزاد پکس , زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم این دل دیوونه رو جز تو هیچکی ارومش نکرد , دانلود آهنگ زیر هر آسمونی باشی بدون بارونش منم این دل دیوونه رو جز تو هیچکی آرومش نکرد , آهنگ زیر هر اسمونی باشی بدون بارونش منم , دانلود آهنگ شدی هرشب برام دلیل این بی خوابیام , آهنگ شدی هرشب برام دلیل این بی خوابیام , شدی هرشب برام دلیل این بی خوابیا بهت گفتم بری جات میمونه دلتنگیا , شدی هرشب برام دلیل این بی خوابیام علی جی اچ , دانلود اهنگ شدی هرشب دلیل این بی خوابیا , اهنگ شدی هرشب برام دلیل این بی خوابیام , دانلود اهنگ شدی هر شب برام دلیل این بی خوابیا بهت گفتم بری جات میمونه دلتنگیا , اهنگ علی جی اچ شدی هرشب برام ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام