loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام( شیطون بلا)

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4779 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 

اخ چقد دوست دارم عزیز تر از جونم
میدونی تا زنده ام من با تو میمونم
من از تو میخونم
قدرتو میدونم
من بی تو داغونم

شیطون بلایی
خوشگل خوشگلایی

میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی
شیطون بلایی
خوشگل خوشگلایی

میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی

برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید




دنیا رو گشتم تا من تو رو پیدا کردم
روزی صد بار عشقم من دورت بگردم
بی تو پر دردم دورت بگردم
دنیا رو گشتم تا من تو رو پیدا کردم


شیطون بلایی
خوشگل خوشگلایی

میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی
شیطون بلایی
خوشگل خوشگلایی

میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی


اخ چقد دوست دارم عزیز تر از جونم
میدونی تا زنده ام من با تو میمونم

من از تو میخونم
قدرتو میدونم
من بی تو داغونم

شیطون بلایی
خوشگل خوشگلایی

میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی
شیطون بلایی
خوشگل خوشگلایی

میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی


دنیا رو گشتم تا من تو رو پیدا کردم

روزی صد بار عشقم من دورت بگردم

بی تو پر دردم دورت بگردم
دنیا رو گشتم من تا تو رو پیدا کردم

شیطون بلایی
خوشگل خوشگلایی
میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی
شیطون بلایی
خوشگل خوشگلایی

میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی
شیطون بلایی
خوشگل خوشگلایی

میدونی دوست دارم عاشقتم خدایی

....................................................

 

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام