loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ جدید شاید برگرده از شایان اشراقی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 201 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (0)

آهنگ جدید شاید برگرده از شایان اشراقی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

باز من ازار میده شما ازش بخواد

من ادم حساسی هستم

تو که رفتی شد همه روزام تلخ بده تقدیره نه که دوست داشتم
چقدر زود رفتی به تو دل بستم من زود باور
بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده
بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده

بازی نکن با من من عاشق شدم باهات من دیوونه ی ساده حساب کردم رو حرفات
بازی نکن با من چرا انقد از هم دوریم آره من دیوونم اما تو برا من نفس بودی
بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده
بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

برچسب ها آهنگ جدید شاید برگرده از شایان اشراقی , متن آهنگ جدید شاید برگرده از شایان اشراقی , دانلود تمام آهنگهای شایان اشراقی , دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی , دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی 98 , دانلود فول البوم شایان اشراقی , آهنگ بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام , دانلود آهنگ بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام , دانلود آهنگ شایان اشراقی شاید بگرده , دانلود آهنگ تو که رفتی شد همه روزام تلخ , آهنگ تو که رفتی شد همه روزام تلخ , دانلود آهنگ چقدر زود رفتی به تو دل بستم من زود باور , آهنگ چقدر زود رفتی به تو دل بستم من زود باور , دانلود آهنگ بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام , آهنگ بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام , دانلود آهنگ بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت , آهنگ بازم بارون رو گونه هام بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت , دانلود آهنگ غمگین 2019 , دانلود آهنگ غمگین روز بارونی , دانلود آهنگ جدید 98 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام