loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ جدید من هستم از بابک جهانبخش

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 260 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (0)

هنگ جدید من هستم از بابک جهانبخش( رو عشق من حساب کن)+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

Download ahang Babak Jahanbakhsh Man Hastam

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام من هستم :

اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم
پیدا نکردی کسی رو که با تو هم صدا شه من هستم
اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم
من هستم من هستم
رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم
نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار
تا تو بخوای من هستم آی من هستم

اگه عشق یعنی تو نباشی و فکر کنم هستی من هستم
نگرانت شم با اینکه عمری منو شکستی من هستم
اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم
من هستم من هستم
رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم
نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار
تا تو بخوای من هستم آی من هستم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

برچسب ها متن آهنگ جدید من هستم از بابک جهانبخش , آهنگ جدید من هستم از بابک جهانبخش , آهنگ رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه , دانلود آهنگ رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه , دانلود آهنگ رو عشق من حساب کن همیشه , آهنگ رو عشق من حساب کن همیشه , دانلود آهنگ تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم , آهنگ تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم , دانلود آهنگ نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی , دانلود اهنگ اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم , دانلود آهنگ اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم , آهنگ اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم , دانلود اهنگ پیدا نکردی کسی رو که با تو هم صدا شه من هستم , دانلود آهنگ اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم , آهنگ اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم , دانلود آهنگ رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش خسته نمیشه , من هستم از بابک جهانبخش , بابک جهانبخش من هستم , دانلود تمام آهنگهای بابک جهانبخش , دانلود فول البوم بابک جهانبخش ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام