loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ عشق من از کامی یوسفی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 899 شنبه 03 شهریور 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ عشق من از کامی یوسفی دلم بیا ببین ببین چطوری پرتشه حواس تو+متن آهنگ

download ahang kamy yousefi  Eshghe Man

پیشنهاد یکنم حتما دانلود کنید

دلم بیا ببین ببین چطوری پرتشه حواس تو
اونم دلش رو دیگه داده واسه تو گرفته عطر اون همه لباستو
من تو رو مخوام نمیتونم نباشه توی فکر تو با هیچشکی نیست
اخه دلش به غیر تو  شب ها نمیخوابه اخه از عشق تو
خوب میدونی پیش تو دلم میخنده چه خوبه حالش چشای تو
همونو که تا اخر میخوامش تو رو میخوامت نمیزارم بری عشق من عشق من

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

برچسب ها آهنگ عشق من از کامی یوسفی , متن آهنگ عشق من از کامی یوسفی , آهنگ دلم بیا ببین ببین چطوری پرتشه حواس تو , دانلود آهنگ دلم بیا ببین ببین چطوری پرتشه حواس تو , آهنگ اونم دلش رو دیگه داده واسه تو گرفته عطر اون همه لباستو , دانلود آهنگ اونم دلش رو دیگه داده واسه تو گرفته عطر اون همه لباستو , دانلود آهنگ من تو رو مخوام نمیتونم نباشه توی فکر تو , آهنگ من تو رو مخوام نمیتونم نباشه توی فکر تو , دانلود آهنگ اخه دلش به غیر تو شب ها نمیخوابه اخه از عشق تو , آهنگ اخه دلش به غیر تو شب ها نمیخوابه اخه از عشق تو , دانلود آهنگ خوب میدونی پیش تو دلم میخنده چه خوبه حالش چشای تو , آهنگ خوب میدونی پیش تو دلم میخنده چه خوبه حالش چشای تو , دانلود آهنگ خوب میدونی پیش تو دلم میخنده چه خوبه حالش , دانلود آهنگ همونو که تا اخر میخوامش تو رو میخوامت , آهنگ همونو که تا اخر میخوامش تو رو میخوامت , دانلود آهنگ کامی یوسفی عشق من , دانلود آهنگ کامی یوسفی به نام عشق من , دانلود تمام آهنگهای کامی یوسفی , دانلود آهنگ جدید کامی یوسفی , آهنگ دلم بیا ببین ببین چطوری پرتشه حواس تو کامی یوسفی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام