loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ محمد اسدی دلت ازم خسته نشه

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 1756 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (1)

ترانه : علی استیری / تنظیم : رامین بیباک

***پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید اهنگ کمیابی است***

http://cld.persiangig.com/preview/BWo0BLf6O1/Maryam-9.jpg

شدی عاشق بیقراری بمون اینجا منو داری میشم اروم وقتی با عشق روی شونه ام سر بزاری


تو خندیدی عاشق شدم فدات میشم فقط فقط دلت ازم خسته نشه چشات رو من بسته نشه


هیچکی به پات نمیرسه به اون نگات نمیرسه خوب میدونم هیچ کسی به خوبی هات نمیرسه


بیا بیا پیشم بیاپیشم تو نیای من  اروم نمیشم تو را دیدن تورا خواستن امدم که پای تو وایسم


تو از دلم خبر داری تو رو دلم اثرداری یه فرصت خوبه  برام  نشان بدم تو را میخوام


تو خندیدی عاشق شدم فدات میشم فقط فقط دلت ازم خسته نشه چشات رو من بسته نشه


هیچکی به پات نمیرسه به اون نگات نمیرسه خوب میدونم هیچکی به خوبی هات نمیرسه


بیا بیا پیشم بیاپیشم تو نیای من  اروم نمیشم تو را دیدن تورا خواستن امدم که پای تو وایسم

 


برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید

 

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط eli در تاریخ 1394/09/16 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

عااااالی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام