loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ من همونم همون عاشق خجالتی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 391 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)

آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام حس ناب "من همونم همون عاشق خجالتی"+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

Download ahang Farzad Farokh Hesse Naab

 

متن آهنگ حس ناب از فرزاد فرح زاد

من به ساز تو میرقصم تا تو با منی نمیترسم
با تو هر روز عاشق هستم چشماتو من میپرستم
تو از کجا شکفتی که هر شب شب نیلوفری باشه
گل عاشقی مون صورتی باشه صورتی باشه
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام