loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ قلبم تورو میخواد قول بده بشی تو مال خودم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 413 چهارشنبه 23 آبان 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ عاشقت شدم از حامد شجاعی+متن

پیشنهاد میکنم برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

متن آهنگ عاشقت شدم از حامد شجاعی

 

کم دارم تورو وقتی آسمون ای داره میباره

بارون همش وقتی که میری از پیشم دوباره

تو دلم کسی غیر عشق تو جان نمی شه اصلا

قول بده نری فاصله نگیری تو دیگه از من

بارون داره میاد دل بده به من عاشقت شدم

قلبم تورو میخواد قول بده بشی تو مال خودم

آرامش منی جز تو به چشام هیچکی نمیاد

انقدر خواستنی هستی که می میرم واسه نگات


نمیدونم برق چشات چی سرم آورده

چی تو نگات داری که انقدر دلمو برده

یواش یواش با خنده هاش آخ که دیوونم کرده

چی بگم از حال دلم که دل بری پر درده

بارون داره میاد

قلبم تو رو میخواد قول بده بشی تو مال خودم

آرامش منی

انقدر خواستنی

بارون داره میاد دل بده به من عاشقت شدم

قلبم تورو میخواد قول بده بشی تو مال خودم

آرامش منی جز تو به چشام هیچکی نمیاد

انقدر خواستنی هستی که می میرم واسه نگات

........................................................................

دانلود آهنگ عاشقت شدم از حامد شجاعی

.........................................................

برچسب ها دانلود آهنگ عاشقت شدم از حامد شجاعی , متن آهنگ عاشقت شدم از حامد شجاعی , آهنگ عاشقت شدم حامد شجاعی , دانلود آهنگ قلبم تورو میخواد قول بده بشی تو مال خودم آرامش منی جز تو به چشام هیچکی نمیاد , دانلود آهنگ قلبم تورو میخواد قول بده بشی تو مال خودم , دانلود آهنگ شاد و عاشقانه , دانلود آهنگ کم دارم تورو وقتی آسمون ای داره میباره , دانلود آهنگ بارون همش وقتی که میری از پیشم دوباره , دانلود آهنگ تو دلم کسی غیر عشق تو جان نمی شه اصلا , دانلود آهنگ قول بده نری فاصله نگیری تو دیگه از من , دانلود آهنگ بارون داره میاد دل بده به من عاشقت شدم , دانلود آهنگ آرامش منی جز تو به چشام هیچکی نمیاد , دانلود آهنگ انقدر خواستنی هستی که می میرم واسه نگات , دانلود آهنگ نمیدونم برق چشات چی سرم آورده , دانلود آهنگ چی تو نگات داری که انقدر دلمو برده , دانلود آهنگ یواش یواش با خنده هاش آخ که دیوونم کرده , دانلود آهنگ چی بگم از حال دلم که دل بری پر درده بارون داره میاد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام