loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ فرهاد جواهر کلام بنام احساسی که دارم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4055 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (1)

  اهنگ فوق العاده فرهاد جواهر کلام بنام  احساسی که دارم

کارت پستال آغوش تو

تنها کسی هستی که من بدجور بت وابسته شدم


تنها کسی هستی که من از نبودت خسته شدم


تنها کسی هستی که من عاشق و دیوونت شدم


مثل تو هیچکسی رومن هیچ جای دنیا ندارم


تو اون کسی هستی که دنبالش بودم

 

 برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید


تو خواب و بیداریم من تو فکرش بودم


تو اون کسی هستی که همه دنیامی


اروم آرومم وقتی که باهامی


وقتی تو رو دارم هیچی کم ندارم


تمومی نداره احساسی که دارم

 

....................................................

 

دانلود اهنگ با امکان پخش انلاین

 

دانلود اهنگ با لینک مستقیم

 

 

 

کد پیشواز ایرانسل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط selena در تاریخ 1395/11/09 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکعالیه خیلی ممنون از سایت خوبتانشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام