loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ عشق مرده از احسان کارموز و سوده

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 5004 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

اهنگ بسیار زیبا و شنید نی  عشق مرده از احسان کارموز و سوده

**پیشنهاد میکنم دانلود کنید**

چرا وقته رفتنه  ای خدا چه سخته
نگاهم دیگه همش به قاب عکسه
چرا ازم گرفتی همه ی وجودم..
چرا شکستن عشقمو تو سکوتم

بیا و برگرد که بی تو میــــــمیرم..
برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید

  چرا وقت رفتنه اي خدا چه سخته

نگاهام ديگه همش به قابه عكسه

چه زود ازم گرفتي همه ي وجودم

ازت ميخواستم عشقمو تو سجودم

خدا به همرات ایعزيز من


به من نگو كه عشقم چشماشو بسته

كاش بدوني نبودنش چه سخته

خدا دلم گرفته از اين همه غم

دلم شكسته از دوري و ماتم

خدا به همرات ای عزيز من

 

رپ غمگین

به من نگو كه عشقم چشماشو بسته

نه نگو كه اون واسه هميشه رفته

باورش خيلي سخته

خدا خيلي تلخه

خدا دلم شكسته

دلم آره دلم

كلي درد داره غم داره بيماره بيتابه

اشكا هر دم هر لحظه ميباره

من پشيمونم كه چرا ندونستم قدرتو

پريشونم از اينكه موندم من بي تو

نه بي تو بودن دليلي نداره

تحملشو نداره

دلم طاقت نداره

ببينه همه چيزش زير خاك تا ابد بخوابه

 

ديگه نميتونم آخه ببينمت

يه بار ديگه بذا ببوسمت

ميگم بهت عزيزم جون من

نشو اينقدر تو حيرون من

بيا تو امشب دست تو دست هم باشيم

گفتم آخه چه جوري دلت مياد

اشك منو در بياري؟

ميگم بهت عزيزم جون من

ميدونم تو منو دوسم داری

بيا تو امشب دست تو دست هم باشيم

 

رپ غمگین

اونكه پر زد و رفت ديگه رفتش و رفت

فقط حرفش و حرفش موند واسه تو

تا آخر عمرت اون شد مال تو

ميدونم صداش تو گوشت فرياد ميزنه

مگه ميشه آدم يارشو از ياد ببره؟

ميخوام بزنم فرياد و ببرم بر باد و

رسم دنيا

عشق من نمرد خودم خاكش كردم

نداي قلبمو خودم ساكت كردم

ميدونم عشقت يه عشقه پاكه

تموم عالم رفيق من فقط يه خوابه

آخر دنياي ما همه سرابه

 

چرا رفتي آخه؟ دلم شكست

غم غربت رو تنم نشست

آخه خيلي زوده ديگه نبينمت

گل پرپر شدی چه جور بچينمت؟

بيا و برگرد كه بي تو ميميرم

به من نگو كه عشقم چشماشو بسته

كاش بدوني نبودنش چه سخته

خدا منم ببر ببين دلم گرفته

كشتي عشقم به گل نشسته

بياو  برگرد كه بي توميميرم

 

رپ غمگین

اگه چشمام باز شه و تو رو ببينم

مثه اشك بشم و به جاي تو من بميرم

آره وقت غم تمومي نداره

ميدونم و حرف من اگه نباشي دوباره

چشمام باروني ميباره

ديگه طاقتم نداره

پس سكوتو بشكن

به من بگو كه دورغه مرگ عشقم

سرنوشتمم بد نوشتن

پس كجايي عشقم؟

سكوتو بشكن

بيا به خوابم امشب

همه سرشتم

من از تو مي نوشتم

 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام