loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ نگو دیره از امید عامری

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4059 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (1)

اهنگ فوق العاده و بسیار زیبای  نگو دیره از امید عامری

*پیشنهاد برای دانلود*

♫♫ نگو دیره نگو دیره نگو دیره
که دلم بی تو می میره
بگو که همیشه عاشقم می مونی ای عشق من
زیر بارونزیر بارون
زیر بارون به یاد تو گریه کردم
چرا رفتی چرا رفتی ای عشق من
لو لای لو لای ....لالالا لای لای
لو لای لو لای ....لالالا لای لای
بمون نرو تنهام نذار دلم
می میره می میره
می میره
صدا صدای خنده هات یادم
نمی ره نمی ره
خدا خدا تنها پناه دل خستگیهام
نرو تنهام نزار گریم می گیره ♫♫

 

برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1394/01/15 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

عالیییییییییییی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام