loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ گل هميشه نازم از محمد امين غلامياري

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 25611 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

اهنگ فوق العاده احساسی و عاشقانه گل هميشه نازم از  محمد امين غلامياري


هر کس به طريقي دل ما مي شکند
بيگانه جدا دوست جدا مي شکند
بيگانه جدا دوست جدا مي شکند

بيگانه اگر مي شکند حرفي نيست
از دوست بپرسيد
از دوست بپرسيد چرا مي شکند
آآآ آآآي خدا دلم
آآآ آآآي

گل هميشه نازم نبودي چاره سازم
نکردي مهربوني به قلب پر نيازم
گل هميشه نازم نبودي چاره سازم
نکردي مهربوني به قلب پر نيازم
آخه اين اسمش وفا نيست
راه و رسم عاشقا نيست
وقتي که دلم گرفته
دل شکستن که روا نيست
دل شکستن که روا نيست

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید...

تويي که بر سر من عشقتو منت ميذاري
پس چرا سوختنمو به پاي عادت ميذاري
تو چرا با همه مهري که ميگي به من داري
رنجي که به من ميدي پاي محبت ميذاري

آخه اين اسمش وفا نيست
راه و رسم عاشقا نيست
وقتي که دلم گرفته
دل شکستن که روا نيست
دل شکستن که روا نيست


 

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

 

 

عضویت در گروه  ما  دانلود اهنگ احساسی عاشقانه و غمگین در واستاب  کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام