loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ میدونی که بی تو میمیرم نباشی از حامد

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 43565 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (2)

آهنگ فوق العاده احساسی و  عاشقانه  میمیرم نباشی ( میدونی که بی تو میمیرم نباشی ) با صدای حامد

پوستر جدید مجید خراطها TOOFAN

میدونی که بی تو میمیرم نباشی

اگر با کسی دیگه ای آشنا شی

من جز تو که دیگه کسی را ندارم

میمیرم اگه یه روز از من جدا شی

تو دست های عاشق تو جون میگیره آرزوهای من

واسه چشم های ناز تو میمیره تو آس چشمهای من

بی تو میمیرم میدونی یا نه

گل من باشی می تونی یا نه

بی تو میمیرم میدونی که بی تو میمیرم

میدونی که بی تو میمیرم نباشی

اگه با کسی دیگه ای اشنا شی

من جز تو که کسی رو ندارم

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید...

 

میمیرم اگه یه روز از من جدا شی

میدونی که برا تو من بی قرارم

فکری به جز چشمهای خیست ندارم

تو مثل خورشیدی میمونی واسه ی من

نباشی سیاه میشه روزگارم

میدونی که بی تو میمیرم نباشی

اگه با کسی دیگه ای اشنا شی

من جز تو که کسی رو ندارم

میمیرم اگه یه روز از من جدا شی

میدونی که برا تو من بی قرارم

فکری به جز چشمهای خیست ندارم

تو مثل خورشیدی میمونی واسه ی من

نباشی سیاه میشه روزگارم

عاشق نبودی که ببینی چی کشیدم از این تنهایی

نمیدونی تو چه سخته برام بی فردایی

واسه قلب من میمونی یا نه

بی تو میمیرم میدونی یا نه 

واسه قلب من میمونی یا نه

میدونی که بی تو میمیرم ..

میدونی که بی تو میمیرم نباشی

اگه با کسی دیگه ای آشنا شی

من جز تو که کسی رو ندارم

میمیرم اگه یه روز از من جدا شی

میدونی که برا تو من بی قرارم

فکری به جز چشمهای خیست ندارم

تو مثل خورشیدی میمونی واسه ی من

نباشی سیاه میشه روزگارم


 دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 دانلود اهنگ با لینک کمکی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1395/05/08 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

سلام یک اهنگ خارجی بود که این اهنگ از رو اون خونده شد. اسمش چیه

این نظر توسط حسین محسنی در تاریخ 1394/07/07 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خیلی ممنونم بابت این آهنگ من این آهنگ حدودا هشت سال پیش گوش کردم امشب که دانلودش کردم منو برد به خاطره قدیم خیلی ممنون ازتون موفق و پایدار باشید
پاسخ : خوشحال شدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام