loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ فدای تو چشام از امین حبیبی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3796 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

اهنگ فوق العاده احساسی و عاشقانه  فدای تو چشام  از امین حبیبی

 

عکس های عاشقانه

دارم دق میکنم تحمل ندارم دیگه خسته شدم دارم کم میارم
دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم همش فکر توئم همش بی قرارم
دیگه اشکی برام نمونده که بخوام برات گریه کنم
فدای تو چشام
دلم داره واسه تو پرپر میزنه تو رفتی و هنوز خیالت با منه

 

بدون تو کجا برم کنار کی بشینم
تو چشمای کی خیره شم خودم رو توش ببینم
تو که نیستی بگم چشاش رو روم نبنده
به کی بگم یکم نازم کنه که بهم نخنده
بدون تو با کی حرف بزنم دردت بجونم
تواین دنیا به عشق کی به شوق کی بمونم
به جون چشمات از تموم این زندگی سیرم
تو که نیستی همش آرزو میکنم بمیرم

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

.

.

.

.

 

ایدی من در لاین :abedmolaei

 

لینک ایدی من کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام