loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ بس کن واست فرقی نداره

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 6948 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگی که متاسفانه مشخص نیست توسط کدوم خواننده خونده شده و هیچ اثری هم ازش توی نت نیست

پیشنهاد میکنم از دستش ندید

دیگه بس کن واسـت فرقی نداره   اشکــــــــام , بریـزه دونــه دونه
چشمام , نبینه دیـگه اون چشماتو

بس کن  نمیفهمی چه حالی دارم   چــــه روز و روزگـــاری دارم
نمی خوام ببــیــنـــم اشکــــاتـــو
می دونم هنوزم گریــــه هات فریــــبه
می دونی دیگه اسمــت واسم غریـــبه
برو که توی گذشتـــــم جایـــی نداری
چرا خاطــــره هامو یــــــادم میـــاری
منو تنها بزار برو با هرکی خواستی
منو تنها بزار تو که دوســــم نداشتی
چرا بازیچــــــه بـاشم تا تو بــخنـــدی
چـرا گریـــه کنم چشــمـــاتو بــبـــندی

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

 

 

 

ایدی من در لاین :abedmolaei

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام