loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ قفس از امید نوری

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3617 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (1)

اهنگ فوق العاد زیبا و شنیدنی قفس از امید نوری(درد بـی کســی)+متن اهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

از درد بـی کســی دارم یواش یواش زار میزنم
واسه تموم قصـــه هـا اسمـــت رو فریاد میزنم
میخوام بگم دوســت دارم عاشقتــم تا آخــــرش
رسمش نبود که بی وفا منـــو کشتی از اولــش

***

هیچی نخواستم غیر تو دوست داشتم همین و بس
فکر نمیکــردم که بری من میمــونم تو ایـن قفس
رفتــــی و من با خاطر عطــــر تن تو زنــــده ام
رفتــــی ولی بدون عزیـز حقـــم نبود که بـی توام

***

تو این قمـــار بی کســـی تنهـــا منــم بازیگرش
بازیچه دســـــت تــو و بازیچـــه دســـت همــه

 

دانلود اهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گندم در تاریخ 1394/05/24 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

ای وای عشقم این چه عکسیهشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام