loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلودآهنگ اشک از میثم ابراهیمی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3231 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (1)

اهنگ بسیار زیبا و فوق العاده اشک از میثم ابراهیمی +متن اهنگ

به همراه کد پیشواز

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

هنگ اشک از میثم ابراهیمی

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

اشک روی گونه هام یه یادگاریه
اشک جزو زندگیمه خیلی عادیه
اشک همدم چشای بی قرارمه
اشک مرهمه غمای گنگو مبهمه
اشک یعنی من دلم گرفته از همه
اشک یعنی جای من تو زندگیت کمه
اشک حرف بی صدای قلب خستمه
اشک رنگ ِ عشقه ، رنگ ِ غربتو غمه..

 ♫♫♫

 

اشک آبروی عشق ِ روی صورتم
جای تو یه آینه مونده توی خلوتم
راه نداره دل به دل که خیس ِ چشم من
اشک یعنی با سکوت شب یکی شدن
گریه میکنم به حال و روز بیخودم
اشک یعنی کاش عاشقت نمیشدم

 ♫♫♫
زول زدم به آینه جای چشمتو هنوز
دوست ندارم این عذابو حس کنی یه روز
اشک یعنی وایستادن تو اوج ِ خستگی
درد قلبه که نمیشه جایی ام بگی
رنگ در پریده بس که منتظر شدم
تو بهم بدی نکردی بد شدم خودم
پرسه میزنم دوباره زیر آسمون
اشک یعنی ، عطر تو هوای خونمون...

 ♫♫♫

اشک آبروی عشق ِ روی صورتم
جای تو یه آینه مونده توی خلوتم
راه نداره دل به دل که خیس ِ چشم من
اشک یعنی با سکوت شب یکی شدن
گریه میکنم به حال و روز بیخودم
اشک یعنی کاش عاشقت نمیشدم

 

دانلود اهنگ

 

 

 

کد: ٥٥١١٠٠٣٩
نام: اشک2
اثری از: میثم ابراهیمی
قیمت(ریال): ٣٠٠٠
اعتبار(روز): ٣٠
عرضه‌کننده: کلید
رده: پاپ ایرانی>>دیگران

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تنها دختر غریب در تاریخ 1394/06/16 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

هووووووووووووووووووووووووووووووووووورا ایول چکارت کنم دیگه والا
پاسخ : سلام شما لطف دارید ممنون از نظرات


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام