loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ دوستت دارم از سامان جلیلی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3314 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (1)

اهنگ فوق العاده زیبا و عاشقانه سامان جلیلی دوستت دارم+متن اهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دنباله یه حرف تازه
توی رویای تو بودم
واسه ابراز علاقم
این ترانه رو سرودم
تو عبور واژه ها که
پشت هم پِ یش میگشتم
آخرش رسید به این حرف
دوست دارم و نوشتم
دوست دارمو نوشتم..

 

من دوست دارم قدره
آسمون پر ستاره
جوری که سمت تو میام
بی اراده بی اشاره
بی اراده بی اشاره

♫♫♫

من دوست دارم قدره
قدری که تو نمیدونی
قدری که بگم تا ابد
توی خاطرم میمونی
توی خاطرم میمونی..

♫♫♫

سمت من نشونه رفته
تیره عشق تو عزیزم
دخل من اومده انگار
بسته شد راه گریزم
عشق من یکی یدونست
اصلنم همتا نداره
تو همیشه مثل بارون
روی دلِ تو میباره
روی دله تو میباره

♫♫♫

من دوست دارم قدره
آسمون پر ستاره
جوری که سمت تو میام
بی اراده بی اشاره
بی اراده بی اشاره

♫♫♫

من دوست دارم قدره
قدری که تو نمیدونی
قدری که بگم تا ابد
توی خاطرم میمونی
توی خاطرم میمونی

 

دانلود اهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تنها دختر غریب در تاریخ 1394/06/04 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

آفرین بر یو شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام