loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ ته خط از نیامuk

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 3416 شنبه 07 شهریور 1394 نظرات (7)

آهنگ فوق العاده غمگین واحساسی وشنیدنی ته خط از نیام uk+متن آهنگ
پیشنهاد میکنم طرفدارای آهنگ غم حتما دانلود کنند

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


حالا که مردم و همه دور جنازه ی منن
طرفدارام منتظر آهنگ تازه ی منن
حالا که کوچمون پر از پارچه های سیاهن و
من رفتم و تو موندی و دیگه نمیبینی منو
غریبه ها به حجلو به  عکس من گل میزنند
میان سر خاک منو به قبر من  زل میزنند
حلا که میبینی  همه پیرهنشون تیره  شده
حتی حسودی میکنی به چشمای خیره شده
نمیدونستم که یه روز منو زمین گیر میکنی
نمیدونستم که منو از زندگی سیر میکنی
گذشتم از دلخوشی هام
تیغ و زدم روی رگام
این آخرین حرف من در نمیاد دیگه صدام
ای بی فای بی صفت یه جا نداری معرفت
تو کلکتم نمیگزه من برسم اخر خط

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 10331033 در تاریخ 1394/06/12 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

ایا وبلاگتون را می فروشید
پاسخ : نه

این نظر توسط تنها دختر غریب در تاریخ 1394/06/11 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

لایک ب داداش گلم عالی بود دمت گرم
پاسخ : ممنون

این نظر توسط خيراله ابوعلي در تاریخ 1394/06/11 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

خيلي خيلي عاليه

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1394/06/11 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

خیلی لطف میکنی این آهنگ ها رو تهیه میکنی و در دسترس میذاری .. ایشالله سلامت باشی
پاسخ : ممنون

این نظر توسط گندم در تاریخ 1394/06/10 و 21:46 دقیقه ارسال شده است

بیااااا دیگههه

این نظر توسط گندم در تاریخ 1394/06/10 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

ایش شارژم تموم شد رفت!
الان خیالت راحت شد!
چ جای حساسی ام تموم شدشکلک

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1394/06/07 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

اگه قول بدی دیگه پشت سرش بد نگی(به هر دلیلی)منم بابت برخورد تندم عذر خواهی غلیظی میکنم.
پاسخ : سلام شما؟
متوجه نشدم!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام