loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ وقتی رفتم از مرتضی سرمدی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4635 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (1)

اهنگ فوق العاده غمگین و شنیدنی وقتی رفتم از مرتضی سرمدی+متن آهنگ+کد پیشواز

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

مرتضی سرمدی وقتی رفتم

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دارم میرم واسه همیشه
با تو بودن عمرآ نمیشه
سزای کار تو همینه
تنها باشی واسه همیشه
دارم میرم من از کنارت
ندارم دیگه کاری به کارت
پشته پا زدی به روزت
میمیره عشق سینه سوزت
کی واسه چشمات میمردش
کی واست غصه میخوردش
کی تو رو با همه غصه و غمها و درداش به عشق رسوندش
با رسیدن به تو که افسوس
به تباهی رسیدم
مگه میشه دل و به کسی داد
که از عشق هیچی نمیدونه
وقتی رفتم تازه میفهمی
که چی بودم و چه کردی با من
تو رو من خیلی دیر شناختم
وقتی به پات همه چیمو باختم
آخه
کی واسه چشات میمردش
کی واست غصه میخوردش
کی تو رو با همه غصه و غمها و درداش به عشق رسوندش

 

 

دانلود اهنگ

 

 

 

 

 ۵۵١۴٨٢٣   وقتی رفتم    مرتضی سرمدی۹۰ ٢۵٠٠ ریال   ٣٠

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/06/16 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام