loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ تک پر سعید اسکندری و کیوان جهانگیری

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 1742 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (5)

آهنگ فوق العاده احساسی و غمگین سعید اسکنیدری و با حضورکیوان جهانگیری +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

نظر لایک هم یادتون نره 

سعید اسکندری

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

نه باورم نمیشه دارم از چشمات می افتم
موقع رفتن که می رفتی بهت چیا می گفتم
هرچی کشیدم دیگه بسمه
دارم توخاطرات مهر می سوزم
نفهم کاشکی می فهمیدی عاشقتم هنوزم
تو همین روزا دیگه میرم
کاشکی حالمو می دیدی
من بدون تو می میرم زجه هامو نشنیدی

 

عشق من تو خیلی ظالمی
گریمو ببین چقدر ظالمی
هرچی کشیدم دیگه بسه
وفای سگ از تو بیشتره
نفهم ببین کی از کی سرتره
تو این روزا کسی نازتو نمیخره

 

حس میکردم میدونی از نگاهم می فهمی
اون که تک پر تو بود تو قدرشو میدونی
قراره که از امروز دیگه باهم نباشیم


ازچشای تو افتادم قراره که جدا شیم
دارم میرم از اینجا چرا گریت نمیگیره
یه کاری کن دارم میرم آخه فردا دیگه دیره

 

تورو از من منو از تو گرفت و بردالان میدونی کجام؟
جایی که پرنده ها پرواز نمیکنن..
جایی که دریا نمی خروشه
جایی که بارون نمی باره
و جایی که کسی به کسی نمی تونه بگه دوست دارم
آره من همون جام زیرخاک
….ولی بازم دوست دارم…

 

 

دانلود آهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ثبت شرکت در تاریخ 1394/07/04 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

ممنون زیبا بووووووووود

این نظر توسط بهداد در تاریخ 1394/06/31 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی
پاسخ : ممنون

این نظر توسط تنها دختر غریب در تاریخ 1394/06/30 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

ممنانم
پاسخ : خواهش

این نظر توسط تنها دختر غریب در تاریخ 1394/06/30 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

لایک عالیه
پاسخ : ممنون

این نظر توسط تنها دختر غریب در تاریخ 1394/06/30 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

لایک عالیه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام