loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ احساسی و خاطره انگیز قسم از حمید عسکری

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 1633 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (1)

اهنگ احساسی و خاطره انگیز قسم از حمید عسکری

دستای من سرده یعنی که من تنهام
یعنی ازت دورم یعنی تو رو میخوام

دستای من سرده یعنی که دل تنگم
یعنی برای تو با گریه می جنگم

به عشق تو قسم به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

به جون تو بدون تو می میرم
واسه چشمای قشنگت

به عشق تو به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

به عشق تو قسم به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

به جون تو بدون تو می میرم
واسه چشمای قشنگت

به عشق تو به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

دستای من سرده یعنی که دل کندی
یعنی که غمگینم اما تو می خندی

دستای من سرده یعنی که پر دردم
یعنی دلم میخواد پیش تو بر گردم

به عشق تو قسم به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

به جون تو بدون تو می میرم
واسه چشمای قشنگت

به عشق تو به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

 

 

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید در تاریخ 1394/01/06 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

از سعید اسکندری هم بزارید.به خصوص اهنگای
بی دین
تک پر
چشمای من خیسه خیسه
سپیده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام