loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ عطر رازقی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 7700 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (437)

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی عطر رازقی +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

متاسفانه نفهمیدم از کدوم خواننده است

عطر رازقی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه  کنید

همه ي فصل جوونيم پا به پاي عاشقي رفت

تا رسيدم به تو عمرم مثل عطر رازقي رفت

دل من تو اين جزيره واسه هر دلي پناه بود

لب ساحل تك و تنها چشم به راه قايقي رفت

ديگه حوصله ندارم خسته ام خسته ي خسته

روي كتفم جاي زخم و دلم از همه شكسته

اگه آهم سينه سوزه يا كه حرفام پردرده

پشت اين همه ترانه عاشقي جلوه نشسته

دست خالي شدم اما غزل غزل ترانه دارم

واسه امروز كوله باري پر از خاطره دارم

هم نفس تا تو رسيدي تازه شو عمر بهارم

واسه عاشقانه خوندن يه نفس فاصله دارم


دانلود آهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1397/05/12 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

ناصرعبدالهی
وقتی دانلودکردم نام خواننده هم اورد عالی بود دمت گرم

این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1395/03/09 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

سلام ،فکر کنم خواننده آقای رضا مهری باشه

این نظر توسط انیسه در تاریخ 1394/07/25 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

به نظرم عکسش زیاد جالب نیست
یعنی مطمئنم شما بهتر از این هم می تونید بذاریدراستی ممنون از وبلاگ عالی وجذابتون
امید وارم در آینده ای نزدیک برای دانلود آهنگ هاتون به شما سر بزنمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام