loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ بارون از امین رستمی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4974 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (2)

آهنگ فوق العاده احساسی و عاشقانه امین رستمی به نام بارون+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دنلود کنید

بارون

 

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن
دلم داره پر میزنه واسه تو و قدم زدن
وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز
نمیدونی تو این هوا چشات چه خوش رنگ میشه باز

نیستی خودت کنارمو صدات همش تو گوشمه بارونی قشنگی که هدیه دادی رو دوشمه
بارون حواسش به توه اونم دلش پر میزنه به جای من با قطره هاشو رو شیشه تون میزنه

بارون هواتو داره  رنگ چشاتو داره قدم زدن تو بارون با تو چه حالی دلم هواتو داره

 

دانلود آهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی بی غم در تاریخ 1395/04/23 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ممنون

این نظر توسط هستی در تاریخ 1394/09/12 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییییییی بوووووووووووووووود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام