loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ دلم از مهدی احمدوند

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 5361 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده احساسی عاشقانه و غمگین+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

این همه آوارگی این همه بیچارگی

این همه دلتنگی از دوریته

 

بدون تو اسیرم هیچکسی و ندارم

از درد دوری تو میمیرم

درد روزای بی تو درد نبون تو

دوری تو منو کرد دیوونه

دلم واسه چشمای تو

دلم واسه دستای تو

دلم واسه حرفای تو میمیره

 

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام