loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 6149 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی عاشقانه  عادت (آغوشتو به غیر من) شادمهر عقیلی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

شادمهر

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن
منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن
من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم
واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم
منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه
بوسیدنت برای من تولد یک نفسه
چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه
نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه
فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جابذار
به پای عشق من بمون هیچ کسو جای من نیار
مهر لباتو روی تن و روی لب کسی نزن
فقط به من بوسه بزن به روح و جسم و تن من.

 

دانلود 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام