loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ خواستم بگم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 12303 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (3)

آهنگ غمگین و احساسی عاشقانهخواستم بگم دوست دارم...یکی دیگه عشقتو برد +متن آهنگ

متاسفانه خواننده این آهنگ نامشخص است

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

خواستم بگم دوست دارم

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

خواستم بگم دوست دارم...یکی دیگه عشقتو برد

 

خواستم بگم مال منــــــی...یکی دیگه اسمتو برد

 

حتی نشد بهـــــت بگم...پیشم بمون ای خوب من

 

رفتی و عشق اون شدی...عشق تو شد غروب من

 

دوست دارم اما چه حیـــف...عشق تو مال من نبود

 

رفتــــــــی و بعد رفتنــت...هیچ کی به حال من نبود

 

نمی دونم چـــــــی شد دلت...عشق منو باور نکرد

 

 

چشمای عاشقت با من حتی یه لحظه صبر نکرد 

 

دانلود 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amirsafi در تاریخ 1395/02/28 و 5:46 دقیقه ارسال شده است

سلام عالیی بود مرسی

این نظر توسط amirsafi در تاریخ 1395/02/28 و 5:43 دقیقه ارسال شده است

سلام عالیی بود مرسیی

این نظر توسط yasan در تاریخ 1394/11/11 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

Alii
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام