loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ دروغ از امین حبیبی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 6026 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی امین حبیبی  به نام دروغ(لیلی تو قصه تویی مجنون دیوونه منم)متن آهنگ 

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

امین حبیبی دروغ

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 

من عاشقه نگاه مهربون و زیبای توام
دیوونه چشمای روشن و فریبای توام

وقتی توی چشام نگاه می کنی و دروغ میگی
حس می کنم من عاشقه همین دروغای توام

لیلی تو قصه تویی مجنون دیوونه منم
شیرین رویاها تویی فرهاد بی خونه منم

اونیکه میمونه تویی راهی ویرونه منم
اونیکه می خنده تویی اونکه دلش خونه منم

نذار بدون تو دلم از همه چی خسته بشه
نذار بدون تو چشای باز من بسته بشه

نذار صدای قلبی که داره واسه تو می زنه
با رفتنه تو کم بشه آروم و آهسته بشه

تو می تونی با موندنت یخ دلم و آب کنی
می تونی اشک و تو چشام واسه همیشه خواب کنی

تو می تونی بزاری که من دوباره زندگی کنم
یا که با نبودنت زندگی مو خراب کنی

لیلی تو قصه تویی مجنون دیوونه منم
شیرین رویاها تویی فرهاد بی خونه منم

اونیکه میمونه تویی راهی بیرونه منم
اونیکه می خنده تویی اونکه دلش خونه منم

لیلی تو قصه تویی مجنون دیوونه منم
شیرین رویاها تویی فرهاد بی خونه منم

اونیکه میمونه تویی راهی بیرونه منم
اونیکه می خنده تویی اونکه دلش خونه منم

من عاشقه نگاه مهربون و زیبای توام
دیوونه چشمای روشن و فریبای توام

وقتی توی چشام نگاه می کنی و دروغ میگی
حس می کنم من عاشقه همین دروغای توام

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام