loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود اهنگ حسین توکلی بنام توهم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 2746 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

 اهنگ فوقع العاده و بسیار زیبای حسین توکلی  بنام توهم

 

یه توهم عجیبه - زندگیمون روبه راه شه
توی این قفس عزیزم- جایی واسه ما دوتا شه
یه توهم عجیبه - دل به این قصه ببندم
تو نباسی من بتونم - با همه بگم بخندم

شک نکن به بودن من تا نفس باشه باهاتم
منو از خودت بدون که هر نفس با گریه هاتم
دنیا بی تو واسه ی من مثل خونمون غریبه
زندگی کردن بدونت یه توهم عجیبه
قسمت اینه توی آینه تو به جای من بشینی
من نگاهت بکنم تو حسرت منو ببینی
قسمت اینه پابه پای تو بیام تا بی نهایت
مثل اون دوتا غریبه که رسیدن به ته خط

یه توهم عجیبه - زندگیمون روبه راه شه
توی این قفس عزیزم- جایی واسه ما دوتا شه
یه توهم عجیبه - دل به این قصه ببندم
تو نباسی من بتونم - با همه بگم بخندم
قسمت اینه توی آینه تو به جای من بشینی
من نگاهت بکنم تو حسرت منو ببینی
قسمت اینه پابه پای تو بیام تا بی نهایت
مثل اون دوتا غریبه که رسیدن به ته خط

 

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید

برای دانلود اهنگ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام