loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ میگن که عوض شدی از شهاب مظفری

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 9659 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا احساسی عاشقانه و غمگین میگن شکسنه شدی شهاب مظفری+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ میگن شکسته شدی ازشهاب مظفری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

میگن که عوض شدی 
یکم شکسته شدی
 توام شبیه خودم
به یکی وابسته شدی
 اما میگن سرده باهات
حواسش نیست به کارات 
حالا اینو فهمیدی 
اون من بودم که موندم باهات 
میگن که مسافره 
اصلا اومد که بره 
تورو تنها بزاره غصه بیاد توی دلت 
میگن که موندی به پاش 
مثل من مردی براش
عشقمو ندیدیو آره این بوده بهاش

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام